۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه


سلام


طبق صحبتی که با دوستان کردیم قرار شد منم به همراهان و دوستان هم پیمان ملحق بشم و با هم به یک سرویس دهنده جدید کوچ کنیم البته خیلی از دوستان زودتر از من این کارو کردن اما من به علت مشغولیت هایی که داشتم چند روزی دیرتر به قولم وفا کردم

از همین جا از دوستان معذرت میخوام

اما اینو بگم که با اینکه خیلی از متحجرین با ایمیل ها و پیام هاشون دنبال اینن که مارو از ادامه راهمون نهی کنن اینو بدونن که ما با قدرت هرچه بیشتر به کارمون ادامه میدیم.............
به امید ازادی ایران از دست این کسایی که فقط به اندازه نوک دماغشون دنیارو میبینن......

منتظر همه دوستان و مخالفان هستم.........


۷ نظر:

  1. سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    اتفاقا بنده هم بسیار به انتقال وبلاگم به
    سرور جدید مایلم چون بارها توسط بلاگفا بلوکه شدم اما افسوس که امکان انتقال مطالب نیست و
    باید بیخیال آرشیو شد.

    موفق باشید

    پاسخحذف
  2. سلام من هم تقریبا یک هفته ای است شروع به انتقال کردم آدرسم هم persiancartoon.blogspot.com است.
    از فردا پس فردا بطور کامل به این ادرس میرم.

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز
    ورودت به بلاگر رو بهت تبریک میگم و امیدوارم بتونی فعالیتت رو تو هر زمینه ای که دوست داری ادامه بدی...
    اینم آدرس من توی بلاگره:
    http://azadi-e-sabz.blogspot.com/
    به امید آزادی سبز...

    پاسخحذف
  4. سلام. همیشه سبز باشید. به وبلاگ من هم بیا تا باهم تبادل لینک کنیم. به امید ایران سبز.

    پاسخحذف
  5. خوش امدی.موفق باشی

    با امید ایرانی سبز

    پاسخحذف
  6. سلام و درود،
    همه بلاگفا را ترك كردند! حالا ديگه علي(منظورم خودمه نه شما!)مونده و حوضش!فكر كنم منم بايد نقل مكان كنم.
    آدرس جديدتان را لينك مي كنم.
    موفق باشيد

    پاسخحذف
  7. سلام
    نامه کروبی به هاشمی رو خوندی؟
    اگه نخوندی بیا به وبم اونجا هستش
    راستی نمیخوای دیگه توی بلاگفا بنویسی؟
    به امید آزادی سبز...

    پاسخحذف